20.9.2011

20. září 2011 v 9:17 | ený :) |  potraviny a vše co spapkám
ahojda :)

teda už 20. září,... to to letí... včera to s tím pohybem zase nedopadlo.. no ono to nedopadlo ani s večeří, protože jsem uklidila, padla do postele a usnula.. bez cvičení bez večeře...

dnes jsem chtěla jít běhat, ale nemůžu, tady prší, prší, prší... musím dopoledne udělat hodně práce abych pak odpoledne mohla jít aspoň do posilovny, (potřebuju se po tom týdnu trochu pohnout..)

snídaně: (8:00) jahodový jogurt dobrá máma + 1 lž. ovesných vloček (867kJ, B 7,73g, S 31,18g, T 5,58g )
oběd: (11:00) rýře + 1nožička pečeného kuřete (2 396kJ, B 38,30g, S 83,10g, T 8,40g )
svačina: plán - jablko (255,00kJ, B 0,40g,S 14,40g, T 0,40g )
večeře: plán - zeleninový salát (122kJ, B 1,22g, S 5,70g, T 0,38g )

Celkem: 3 639kJ, B 47,65g, S 134,38g, T 14,76g

-> hodnoty jsou spočítány přibližně.. :) takže +/- nějaká ta hodnota. :) odhaduju totiž váhu potravin.. kdybych si tu začala vážit před našima jídlo tak se ze mě asi zblázní ;)
navíc: nic
pití: 1l vody

no tak doufám že se ty mý odpolední plány podaří,.. !!musí!!! takhle by se mi to líbilo.. :) ke snídani bych chtěla zařadit víc těch vloček :) a k obědu menší porce.:)

co mylsíte vy? co bych měla v jídle omezit, a co naopak přidat?? ;-) DÍK ZA RADY!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 €&L €&L | Web | 20. září 2011 v 9:21 | Reagovat

ahojky :)mohla bych tě požádat o hlásek?
Stačí kliknout na tlačítko s palcem a textem: "tenhle pár je cool."

zde:

http://www.bravolasky.cz/detail/id:2423/

Díky moc předem a ráda oplatím, když napíšeš :)

2 Charlie Charlie | E-mail | Web | 20. září 2011 v 12:36 | Reagovat

Jojo, myslela jsem, že je horší kvůli sacharidům, především, když je bílá :-/

3 torah torah | Web | 20. září 2011 v 15:57 | Reagovat

Já bych si těch ovesných vloček dala ráno víc. Přece jen je to start do dne.

4 Ej Ej | Web | 20. září 2011 v 16:00 | Reagovat

Vypadá to moc pěkně :) Neboj se přidat vloček, je to opravdu kvalitní snídaně. A odpoledne bych už ovoce radši nejedla. Spíš zeleninu, maso, vejce, oříšky a podobně :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama